torsdag, mars 30, 2006

what katie did

Monsterparet! Katie Holmes och Tom Cruise. Allvarligt talat! Jag har varit ganska skeptisk till deras spektakel till förhållande, men det här med Katies förlossning är ju helt vansinnigt! För alla som har missat det får Katie alltså, enligt scientologernas lära, inte skrika under sin förlossning för att inte traumatisera barnet (?)!!! What the fuck?! Hon ska dessutom föda hemma utan bedövning. Och får inte skrika! Inte för att jag vet hur det känns att föda, men jag betvivlar att det är en skön känsla. Jag måste ställa mig frågan: kommer Tom lämna henne om hon skriker? Får han barnet då? Kommer Katie då återuppta sin skådespelarkarriär? Kommer Tom någonsin bli normal? Stackars barn, välkommen till familjen nuts!

Annars även rykten om att en höggravid Angelina "får utbrott och lämnar Brad" med jämna mellanrum. Hmmm...alla som trodde att förhållandet skulle hålla, räck upp en hand! Nej, precis, det var knappast någon som trodde!

Annars en fantastiskt regnig dag. Kan inte hjälpa att gilla regnet. Särskilt inte när jag kan springa runt i min nya fina jacka när det regnar.

Dagens låt: Eurythmics - Here comes the rain again

Inga kommentarer: