torsdag, mars 16, 2006

"She'll kill you like uma"

Jag är en talang på muntliga presentationer. Kanske ska satsa på det som heltidsyrke. Jag kan presentera muntligt för pengar! (OBS! Det står inte att jag kan prestera muntligt för pengar!). Jag kan presentera allt! Om det är någon som vill att jag ska presentera något muntligt åt de så är det bara att höra av sig. Jag är billig!

Det jag ville säga med förra stycket var att idag har jag haft en muntlig presentation på nek-en och att den gick sådär.

Mest roande idag var super-långlunchen med diverse trevliga humanoider, framförallt (mongol)Ida. (Hmmm...superlånglunch...kanske nästa aftonbladetord..."madonnas superlånglunch!", "paris hilton fångades på bild under en superlånglunch", nej...inte alls tillräckligt skandaldrypande!) Annars är det Natacha Peyres spruckna bröst som har varit mest underhållande under dagen. Observera att när hon reparerade sitt bröst så passade hon även på att göra en ansiktsslipning (????)! Nu har stackarn dock väldigt ont. Om jag inte hade varit en sådan empatisk människa som jag är, skulle jag kunna tycka att det är rätt åt henne.

Dagens låt: M.I.A. - 10 Dollar, inte många kan slänga ord som M.I.A.
"Peace out, she'll kill you like Uma."

Inga kommentarer: