måndag, mars 06, 2006

Det gör ont

Aj aj aj! Tandoperationen var inte jätteskön! De gav mig tre bedövningssprutor och började sen gräva i min mun. Efter typ fem minuter skriker jag efter mer bedövning för att det gör jätteont. Sen jobbar de fem minuter till och smärtan blir helt outhärdlig igen, jag får en spruta till. Sen börjar de såga, och skrapa, och dra! Då gör det jätteont igen! Men då säger den jävla tandläkaren att det inte hjälper med fler sprutor. Så jag får ligga där och skrika ut min smärta medan hon försöker få ut min visdomstand. Hon kommenterar min tand med: "Oj, den var envis!". Sen ringer hon efter en annan tandläkare för att rådgöra hur man bäst plockar ut den! Det gjorde ju mig knappast lugnare! Men sen helt plötsligt hade de fått ut den. (Ja, jag skrek ganska mycket medan de gjorde det!). Sen sa tandläkaren att jag hade varit jätteduktig *mycket stolt*!

Nu är mitt söta ansikte dock ganska uppsvullet. Det ger mig faktiskt en ganska sexig cro-magnon-look! Jag gillar det! Och så sluddrar jag jättemycket när jag pratar. Ungefär som 50 Cent. Känns bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gergette, jag är verkligen stolt över dig=)