lördag, mars 11, 2006

Sockerchock

Underbar tårtfest hos Rebecka igår! Kände dock att jag blev alldeles för full på mitt billiga tetra vin (detta endast på grund av att min kropp är svag efter min stora operation!!!!). Så jag började förolämpa folk till höger och vänster, men vi får hoppas att de förolämpade förstår att man aldrig ska ta det jag säger på allvar. Mycket gott med fyra olika sorters tårta och massa lösgodis! Gick dock hem direkt från festen och sov redan vid halv ett.

Idag har jag inte gjort mer än att fortsätta min sockerorgie genom att smälla i mig en hink med fantastisk Ben & Jerrys-Cookie Dough-glass. Får skylla detta missöde på Ida som dinglade idén om lyxglass framför näsan på mig genom att berätta om hur många sorter de hade på Ica Focus. Har även tittat på åtta avsnitt av Lost. Börjar på helt allvar bli rädd för "The Others" och förväntar mig att stöta på lovely Ana Lucia nere i köket!

Har numera gått över till den mörka sidan, då jag idag lyssnade på förhandslyssningen av kvällens melodifestivalslåtar på radio. Varför, kan man ju undra. Jag kan dock inte besvara den frågan! Carolas låt var btw helt fruktansvärd, precis som hela hon! Dock hade intervjun med henne ett visst underhållningsvärde då hon på frågan om vad det värsta som kunde hända ikväll skulle vara, svarade: "Om min röst försvinner för att någon sprutar ner gas i halsen på mig!" Människan är ju helt störd i huvudet! Jag kommer med all säkerhet kaskadkräkas när jag kommer se henne ikväll. Men innan dess måste jag hinna med ännu ett Lost-avsnitt!

Inga kommentarer: