torsdag, mars 23, 2006

Snö!

Var det bara jag som tyckte det var lite trevligt med snö idag? Fick lite mysig julkänsla. Dock vore det ju lite mysigt med vår också.

Jag kommer snart få betala hyra på KTB (eller så kanske jag får en lampa, vem vet?! (internt)). Jag var där i ca nio timmar idag, och imorgon lär det bli ännu längre. Sweet! KTB är mitt liv! Tyvärr tror jag dock inte att det kommer hjälpa, jag känner att jag har noll chans att klara tentan på måndag. Fan! Jävla mikroekonomi! Jevla, jevla, fan jevla!

Trevligt jämställdhetsmöte med JäMå idag. Mycket trevliga människor! Kanske inte alla, men hon som håller i det, en tjej vid namn Therese är sjukt trevlig. Vissa andra kan dock vara enerverande till den graden att jag bara vill slänga hårda saker i ansiktet på de för att de ska hålla sina sladdrande små munnar. En del jämställdhetsaktiviteter på gång:

4 april, kl 18.00, i SKF-salen på Handels, battlar allas vår favorit, Gudrun Schyman, feminism med en kvinna från Folkpartiet! Kan bli mycket intressant!

6 april, kl 14.00-21.00, är det inspirationsdag på STUDS, med HBT-tema! Verkar mycket trevligt! Filmvisning, föreläsningar och bokbord.
Kom dit!!!

Dagens låt: Övre Västerbottens Gospelförbund - Vågformer och toner, fantastisk elektro från Norrland

"Resultatet...det blir förbluffande!"

3 kommentarer:

Susie sa...

Har inte du fått nån lampa?

Anonym sa...

haha! susie snodde mitt kommentarskämt!
men du gergö - har du verkligen inte fått en?

Susie sa...

Lampfot och lampskärm hämtas separat i receptionen mellan 12.00-16.00. Fråga efter Röd drake.
Väl mött

/Flickorna på ktb