fredag, mars 10, 2006

Fucking-Jävla-Carola

Ursäkta mig! Men jag måste bara fråga, varför i helvete får Carola existera? Folk borde ju inse att hon knappast är till den mänskliga rasens fördel. (Nu syftar jag inte på hennes utseende, även om man skulle kunna skrämma livet ur vem som helst med hennes onda ögon!) Har hon någonsin gjort nåt bra i sitt liv????? Knappast! Och hennes jävla attityd mot homosexuella gör ju henne inte mer sympatisk. Läs i Aftonbladet om hur hon vägrar svara på frågor om hennes inställning till homosexuella.

Dessutom hennes extrema arrogans! Hon är ju helt säker på att hon ska vinna hela jävla melodifestivalen. Då kan hon ju lansera sin parfym som heter likadant som låten. Herregud, greedy motherfucking bitch (för att uttrycka det på engelska!). Jag önskar henne verkligen inget gott i hennes liv. Tänk om hon inte skulle gå vidare till finalen i melodifestivalen tex...det skulle vara så jävla kul. Nu måste jag avrunda med en fin slutkläm på mitt Carola inlägg, and it goes like this: HATA HATA HATA!

1 kommentar:

Frida sa...

Hat är den enda rätta när det kommer till Carola. Ikväll ska jag dansa av mig all ilska, frustration och intolerans gentemot ap-Carola.