lördag, mars 04, 2006

Like the Corleones

Jag är nog född till att vara Göteborgs-guide! Det kan nog min londonbo som jag guidade också intyga (hoppas jag!). Vi gjorde hela stan på tre timmar; först falafel vid saluhallen, sen toapaus på KTB, kaffe på tentoten, second-hand-shopping på Emmaus, sen utkiksgrejjen i Haga, och slutligen (självklart!) en runda på Scout. Känner mig mycket nöjd med min prestation!

Är nu hemma i Småland. Mycket snö och mycket kallt. Bra mat. Trevligt att hänga med familjen (och diverse annat löst folk, typ Lina).

Dagens låt: The Knife - One hit
"Spending time with my family, like the Corleones."

1 kommentar:

Frida sa...

Haha, falafel vid saluhallen, vilken klassiker! Det verkar som alla flytt Göteborg den här helgen, hoppas du har det trevligt i de småländska skogarna!