måndag, mars 27, 2006

Populärkulturella pärlor (Kändisvideor)

Jag kan inte sova på grund av massiv tentaångest och tänkte därför roa mig med att lista populärkulturella pärlor här på bloggen! Vi vet ju alla att populärkulturen idag handlar allt mer om kändisar, kändisar som väldigt lätt fastnar på film. Dessa inte alltid så smickrande filmer sprids sen som värsta fågelinfluensan över internet. Jag vill lista tre personliga favoriter:

1. Kate Moss snortar kokain - Den ack så omtalade videon med en av våra största populärkulturella ikoner. Kate visar sin talang på att dela kokainlinor på CD fodral som hon sen gladeligen snortar tillsammans med bl.a. Pete Doherty.

2. Janet Jacksons blottar höger bröstvårta under Superbowl - Nipplegate. Händelsen som har orsakat nya medialagar i USA, samt att Janet numera väger upp emot 120 kg. Den här videon får man bara inte missa! Justin Timberlake rycker i slutet av hans och Janets uppträdande av en del av Janets klädnad och blottar hennes högra bröst. Det läskigaste med videon är Janets bröstvårtssmycke, en så kallad vårtsköld (det äckligaste ordet, ever!).

3. Carola goes bananas på Skansen - En svensk favorit! Carola rycker upp en stor klump med krukväxter och slänger rakt ut i publiken under sitt uppträdande på Allsång på Skansen. Helt galet! Helt underbart!

Jag kan rekommendera er alla att ladda ner alla tre (finns på DC)! Jag planerar att inom en snar framtid fortsätta lista populärkulturella pärlor, då kändisars privata sexvideor. Håll till godo! Borde nog sova nu om jag ens ska orka gå och skriva tentan.

1 kommentar:

Anonym sa...

LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!