måndag, mars 27, 2006

Dance and eat an ice-cream!

Gergö alias Gergette kan ha haft väldigt mycket tur och förmodligen klarat sin tenta! Ska inte utmana ödet (passar verkligen det här uttrycket i det här sammanhanget???), men det känns som att lilla jag satte mikrotentan. Jag får dock vänta i tre veckor på resultatet, men tills dess ska jag iaf gå runt och låtsas som att jag har klarat den!

Nu är jag fri till att göra vad jag vill! Exakt vad jag vill! Det känns så jävla bra! För det är ju självklart att jag vet precis vad jag vill. Mitt liv känns inte alls tomt nu...fan!

Dagens låt: Baby's Gang - Happy Song, italo från 85! Fantastiskt!
"We are down, we are crazy fools everyday at school
Teachers here, teachers there
Books and books, they are everywhere
Come on boys, we need to dance
We have got a good chance.
Lay your problems on the floor
Clap your hands and sing to me once more:

Everybody, let's go to the "King"
We can dance there, dance and eat an ice-cream
Everybody dancing all night long
Try to do it, sing a happy song"

1 kommentar:

Anonym sa...

varför är du inte online? varför finns det ingen glass hemma??? varför är jag inte LYCKLIGT KÄR??? *suck*