torsdag, mars 09, 2006

Glassnoja

Jag måste ha glass! Nu! Lyxglass dessutom, inget jävla skräp. Jag är så sugen så jag håller på att dö. Glass skulle jag dessutom kunna äta trots mina smärtor i min mun. Jag måste ha glass nu!

Dessutom var det kanske inte så smart av mig att surfa in på Ben & Jerry's hemsida. Deras glass är den bästa! Jag la märke till att jag har ätit alla sorter som finns i Sverige, dessutom ett antal som finns i England. Det är så orättvist, de har så många fler sorter än vi! Åååh...om jag bara fick lite New York Super Fudge Chunk, eller lite Phish Food, eller bara lite lite The Vermonster, skulle även kunna nöja mig med lite Cookie Dough. Choklad med choklad, och massa nötter, och kola, och mer choklad.

Har även börjat kolla in Lejonet & Björnen lite. Det verkar mycket lovande med smaker som: Cookies N Cream, Texas Fudge, Nuttello och Pistage.
I think this is the beginning of a beautiful friendship!

Dagens låt: Saint Etienne - Only love can break your heart
"When you were young and on your own, how did it feel to be alone?"

Inga kommentarer: