söndag, mars 05, 2006

Oscarnight

A sunday at the Oscars! Det är ikväll! Lovely underbara oscargalan. Efter många om och men ska jag iaf titta på den, tillsammans med lovely Emina och Josh. Ser mycket fram emot alla underbara gråtiga vinnare. Jag vågar gissa på vinnare i några ganska givna kategorier:

Bästa film: Brokeback (Allt annat vore skandal!!)
Bästa kvinnliga: Resse Whitherspoon för Walk the line (inte helt oförtjänt)
Bästa manliga: Philip Seymore Hoffman för Capote (fantastisk prestation)

Resten vågar jag inte spekulera i, men det skulle vara underbart om Crash vann några priser. Det är ju en ganska bra film om man säger så! Nu ska jag gå och vila upp mig inför nattens ansträngningar. Glitz!

(Imorgon är min extremt superläskiga tandoperation också! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!)

Inga kommentarer: