fredag, mars 17, 2006

Superlånglunch

Mitt pluggande idag har varit sådär! Eller om man ska vara ärlig har den varit icke existerande. Var på KTB i tre timmar idag. Så långt är allt bra! Under de tre timmarna hade jag dock en superlånglunch med glass och systembesök i två och en halv timme. De som kan lite enkel matte kan lätt räkna ut att det som jag har pluggat totalt idag är en halvtimme. Och då har jag ändå inte räknat bort alla påfyllningar av min vattenflaska!

Är mycket peppad på fest ikväll! Slippery People på Pustervik är det som gäller. 18årsgräns! Fantastiskt! Underbart! Lovely! Lammkött i massor. Väljer att bortse från att sist jag var på ett 18års ställe så hade jag otroligt tråkigt. Tror mycket på kvällen, särskilt med tanke på att jag ska hälla i mig en liter underbart billigt Castillo de Gredos, rosé!

Dagens låt:
Le Sport - It's not the end of the world (Mr Suitcase Sky High T-Mix)
"You never even looked at me when we were younger."

Inga kommentarer: