onsdag, november 15, 2006

städning: återupptagen

Städning framskrider med stormsteg. Nu kan man faktiskt ta ett och annat sidestep på mitt lilla rum (förut fanns en smal stig från hallen till sängen). Om det fortsätter så här, så finns det hopp om att jag faktiskt kommer kunna släppa in folk på mitt rum på lördag.

We've got a winner! Outfiten inför lördagen är inhandlad. Jag kommer (självklart) vara fabulös. Lite lätt retro-chique, men ändå så Gergö-2006 som det bara kan bli. Om det är någon som tycker att jag lägger för stor vikt vid min lördagsoutfit, så kan jag inte annat än hålla med. Dock vill vi inte att förra lördagens situation ska uppstå, då "jag plockade fram kläd efter kläd" utan att hitta nåt jag var nöjd med. Jag tar det säkra före det osäkra och överplanerar i enorma dimensioner.

Nu ska jag färdas till Oscar.

Dagens låt: Håkan Hellström - Klubbland (Flight 2 remix)
"Ni trodde man kunde svika kärlek,
men det kan man inte!"

1 kommentar:

Miss E. sa...

Du, förresten, jag kan inte komma till din fest på lördag. Jag ska gå på bröllop i Rom, Tom och Kate har bjudit in mig. Men jag hoppas att ni har det roligt även utan mig! =)