onsdag, november 01, 2006

neg-gergette?

Jag har ögnat igenom mina senaste inlägg och fick ett intryck av att jag endast skriver negativa, lite lätt missnöjda, aggroinlägg på min fabulösa blogg. Detta ska ändras!

Ikväll ett antal (ett fåtal) öl med Susie Q, Jennifer och en varelse från Vmo vid namn Markus (som på ett mycket väluppfostrat sätt bjöd de äldre europaeleverna på öl). Chez Amis var stället. Och vilket ställe! Oscar, den blonda servitören (ölutbäraren?), gör ju det lätt värt att gå dit. Hot! Hot! Hot! Träffade där även ett av mina kära fadderbarn, det känns tryggt att barnen har lämnat boet och kan hålla alkoholställningarna även utan sin alkoholiserade pappa (hahaha!).

Dagens höjdpunkt var dock när Nneka kunde meddela att vi hade två ståplatsbiljetter till Justin i Köpenhamn den 23:e juni. Oh my effing god, vad hårt jag och Justin ska bedriva dans den kvällen.

(nämnde jag att jag är lite lätt tipsy?)

Kvällens låt: Justin Timberlake - What goes around/Comes around

2 kommentarer:

Anonym sa...

lägg ner svordomarna. åtminstone de som innehåller GUD. jag hade ett mkt naughty samtal med phil på msn ikväll.grrrrrrrrrrrr

Anonym sa...

nej, fortsätt klaga! lägg inga band på dig!