tisdag, november 07, 2006

the last american marriage


Måste ta en kort paus från mitt frenetiska tentaplugg för att kommentera de fruktansvärda rapporterna som, just nu, kommer om att Britney Spears ska ha begärt skilsmässa från Kevin Federline. Vet inte hur jag ska hantera chocken. Hur ska jag någonsin kunna tro på kärlek igen? De var det perfekta paret: K-Fed & Brit. Drottningen av white trash och hennes, mer än värdige, kung. God, have mercy! Gör inte så här mot mig! De får inte skiljas! (Förresten, hur kan någon vilja skiljas från den vackra, smakfulla och intelligenta man som Kevin Federline är?)

Är det bara jag som minns det vackra bröllopet, där K-Fed bar en skjorta med ordet "pimp" på ryggen? Är det bara jag som tänker på barnen, Sean Preston och den andra som jag aldrig minns namnet på, som kommer behöva växa upp utan sina föräldrars gemensamma livsvisdom? Är det bara jag som minns den underbara dokumentärfilmen: Britney and Kevin - Chaotic, där man fick se deras kärlek blomstra? Hur kan ett sådant par skiljas? Det är verkligen fruktansvärt. Jag kommer aldrig mer kunna tro på äkta kärlek. Det här var the last american marriage, och nu är det över!

Jag lämnar er med ännu en bild på det vackra paret som ej längre existerar. Vem hade där kunnat tro att det skulle sluta på det här tragiska sättet?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ve och fasa. Jag tror inte det är sant. *snyft* Men har du sett hur snygg Brittan har blivit återigen?