onsdag, november 22, 2006

brit lets her hair down

Kukig dag. Mycket regn och allmän tristess. Blä! Bäst var lätt massagestolen på Gadden på Handels. Och min stekta lax serverad med krämig pasta med svarta oliver, rödlök och paprika. (Som jag lagade alldeles själv till middag!).

Dock är jag inte typen som lägger sig ner och sörjer över en kukig dag. Nejdå! Ej, heller den som gnäller över den. Hell no! Jag vet nog vad som piggar upp. Det är inte så svårt. Lite bilder på en småtipsy Britney tillsammans med Paris, sen är man lätt fit for fight igen. Självklart delar jag med mig av min medicin även till er andra deppiga.

Uppenbarligen hanterar Brittan skilsmässan från K-Fed med att festa med vår favoritpartyslampa no.1: Paris Hilton. Som vi ser på bilderna har hon snabbt snappat upp ett och annat från henne, då hon redan efter halva kvällen tyckte att det var en bra idé att ta av sig byxorna och fortsätta festen enbart i strupmbyxor. Åh, vad jag älskar henne, drottningen av landet White Trash. Titta och njut!



1 kommentar:

Ida sa...

Tjejen har onekligen många bollar i luften. Tänk att kunna ta hand om två barn på dagen(för K-Fed är ju på turné)och supasupasupa på natten. Det kräver sin kvinna!