fredag, november 17, 2006

ready to roll (almost)

Städningen avklarad (nästan). Maten inhandlad. Gästerna inbjudna.
The party is ready to roll.

Imorgon är det alltså dags. Min 19-årsdag ska firas. Hårdare än någon 19-årsdag på Olofshöjd tidigare har firats. Välkomna!

Har förresten redan idag inlett firandet av min födelsedag, då Emina kom förbi med presenter. Guld, rökelse och myrra blev det (eller 2006 års variant: stylish sockar från Scout, Taschens Fashion Now-bok och glass). Tack! Tack! (Tack även till Marie).

Nu är det dags för mig att få min skönhetssömn inför morgondagen.

Dagens låt: Nico - These days
"Please don't confront me with my failures,
I had not forgotten them"

2 kommentarer:

Anonym sa...

hey snygging! jag önskar verkligen att jag hade varit där i morgon. Gissa vem jag är! ( vi kommer antagligen gifta oss)

Anonym sa...

Marie kommer imorgon! Weeeee.