måndag, november 06, 2006

smokeban

Cigarettröken! Hur kunde jag glömma den?! Cigarettröken. I Danmark får man röka överallt (skulle inte förvåna mig om man fick röka på exempelvis sjukhus [okej, det där kan va en liten överdrift])! Den äckliga stanken av cigarettrök efter varje utekväll. Den sitter i allt från mitt hår, till min vackra Acne-rock. Blä! *kräks* Eller cigarettröken som slingrar sig in i min näsa när jag sitter och äter en fin middag. *kräks* För bara ett par år sedan levde även vi i Sverige på detta primitiva sättet, hur kunde vi?!

Nu panikplugg, konstant, i 48 timmar. Tentan ska klaras! Max fem raster till klockan 22.00. KTB här kommer jag (och jag lämnar dig aldrig).

Morgonens låt: David Bowie - Rock & Roll Suicide
"time takes a cigarette, puts it in your mouth"

Inga kommentarer: