måndag, november 20, 2006

jag: 23

Hittills en fab födelsedag. Tackar ödmjukast för alla gratulationer!

Först tvagade jag mig med min nya fantastiska Burberry Brit-duschgel (tack Köpenhamnsgänget). Till lunch, fabulös thaitmat intagen på Handels. Sen korsordshäng med barnen i ett antal timmar. Därefter slappt hemmahäng med färskpressad apelsinjuice (på min juicepress från Alessi designad av Philippe Starck och given till mig av en rad kära vänner) och en orgie i kalorier.

Nu öl med det andra födelsedagsbarnet.


Dagens låtar:
All Saints - Rock Steady (MSTRKRFT Edition)
Peggy Lee - Fever
Depeche Mode - Never let me down again (Split mix) som jag fick på LP idag
The Divine Comedy - Gin Soaked Boy
"I'm the spirit in the sky
I'm the catcher in the rye
I'm the twinkle in her eye
I'm jeff goldblum in the fly
Who am i?"

1 kommentar:

Miss E. sa...

sweet låttext!!