torsdag, november 30, 2006

insomnia (poplab)

Hey, det är inte som att jag kan sova på nätterna direkt, så jag tänkte: "hmmmm, varför inte roa sig med andra intressanta aktiviteter nattetid?". Så här är jag nu. Först en underbar Universal Poplab-kväll, sen otaliga enheter alkohol intagna i fantastiskt sällskap, nu Marie Antoinette, encore, på min dator. Sen köande för Dolly-biljetter.

Här är Poplab-bilderna. En underbar kväll, i underbart sällskap. Dock saknades en särskild person (från faddringstrion) som med all säkerhet hade uppskattat Christer mer än alla vi andra tillsammans.






Och så tänkte jag: "hey, min blogg har alltid varit lite on the edge (?), så varför inte nu?" Så här är bilderna på Brittans privata delar (från thesuperficial). Ocensurerat! Jag utfärdar dock en varning. Det är groteskt bortanför alla era vildaste fantasier. Alla mina kära läsare kommer förmodligen drabbas av spontan blindhet (jag är själv där), jag beklagar. Om ni dessutom skulle kräkas på er datorskärm p.g.a. bilderna så kan ni inte stämma mig, jag har varnat er. Observera även att till och med Paris tycker att Brittan borde hålla ihop benen. Vill även kommentera bilderna med: oh my fucking god!


1 kommentar:

Miss E. sa...

Varför, o, varför går man ut utan trosor...?