onsdag, november 08, 2006

distraherad

Hur i hela friden ska jag kunna koncentrera mig på min tenta med alla dessa distraktioner omkring mig?

För det första. Brittan vs. K-Fed är ju för bra för att va sant. Det här kan bli det smaskigaste uppbrottet på år och dar! Uppenbarligen finns K-Fed på film när han får beskedet om skilsmässan. Inte nog med det, ungefär samtidigt som det här filmades seglar Britney in på Letterman, oförskämt snygg och käck (och blondare än nånsin). Hon hade till och med lämnat sin underbart utpräglade sydstatsdialekt hemma för kvällen. Det verkade inte direkt som att Brittan sörjde sin förlust.

För det andra. Det amerikanska senatvalet. Herregud! Kan det amerikanska folket någonsin ta ett vettigt beslut? Uppenbarligen kommer resultatet av valet att dröja eftersom omröstningen i Virginia är så jämn så de måste räkna om rösterna. Är det bara jag som får en liten lätt déjà vu-känsla? Lite roligt dock att Hillary Clinton vann senatplatsen i New York med 67%. Är hon på väg mot Vita Huset om två år, tros?

Annat som distraherar är svenskhypen i senaste Grey's, där två svenska låtar fick va med, samt Roseanne Barr i senaste My name is Earl; long time no see!

Ja, just det. Jag har en tenta idag också. No biggie! Ska glida in i tentasalen med min fashionabla outfit, skriva klart tentan innan de flesta ens har hunnit börja prassla med sitt tentagodis, och på väg ut ska jag kasta en slängkyss åt Hunken. Hur svårt kan det va?

Morgonens låtar:
Thin Lizzy - Whiskey in the jar
Christina Aguilera - Fighter
New Order - Bizzare love triangle

1 kommentar:

Nneeek sa...

Herre-min-gud!!!!
Jag sitter i tårar, hur kunde detta hända. Varför tog det slut?????????

Gamla minnen kommer tillbaka...När man rusade ner till Tesco för att köpa senaste OK med exclusiva bilder på deras mysbyx bröllop..Vad här näst?? en reunion mellan brit å justin? väntar med spänning