onsdag, maj 19, 2010

zlatan är till salu

Zlatan är till salu! Jag funderar på att slå till. Visserligen känns det som att jag egentligen inte har råd just nu, men tillfället kanske aldrig kommer tillbaka. Och jag har ju alltid velat ha en Zlatan.

Tänk, när man har gäster kan man ta fram honom så han får trixa lite med en boll. Eller om man känner sig ensam kan han komma fram och prata lite skånska. Han kan säkert berätta massa smaskigt fotbollsskvaller (och då kan jag berätta för honom om när jag såg Anders Svensson i bootcut-jeans). Om man besväras av en jobbig TV4-reporter kan han avsnäsa dem med någon kaxig kommentar. Och om man behöver plocka ner något från en hög hylla kan han göra det hur enkelt som helst. Ja ni hör ju, användningsområdena för en Zlatan är oändliga. Jag kan inte annat än att slå till. Jag köper Zlatan!

(Ja, jag förstår själv att jag bara har skrivit det här inlägget för att rättfärdiga att jag köper en Zlatan som jag egentligen inte har råd med just nu.)

1 kommentar:

ems sa...

Fniss.. För övrigt är ordverifieringen på just denna kommentar "boozone". Är det Boyzones nya namn nu när de blivit äldre?