tisdag, maj 25, 2010

snabbare, hårdare, bättre, gergette #2

Idag körde jag stenhårt på veckans devis. Skrev uppsats på KTB halva dagen och tränade sedan ett tufft box-pass. Nu ska jag dessutom kolla på Jimmy McNulty i the Wire. Som om inte det räckte har jag även hunnit med att lyssna på soundtracket till nya SATC-filmen så att ni kan bespara er besväret. Det är verkligen fruktansvärt dåligt (nej, det kan omöjligt bli bra när Liza Minelli gör Single ladies).

Förresten tar jag tillbaka mitt påstående om att det inte skulle finnas någon bra sushi i Göteborg. Jag var på NakamaJaegerdorffsplatsen igår och utdelar en stark fyra i betyg. Intressanta fisksorter som man får välja ihop själv till nigirin och helt fenomenala makibitar.

Snabbare, hårdare, bättre...

Dagens låt: Dixie Chicks - Not ready to make nice
"sayin' that I better shut up and sing or my life will be over"

Inga kommentarer: