måndag, maj 24, 2010

all of us are lost

Ikväll var det dags för det allra sista avsnittet av Lost. Jag känner mig ganska nöjd med avslutningen men det känns mycket vemodigt. Lost har verkligen präglat hela min studietid. Inte så mycket för att jag har varit vilsen under mina studier, utan mer för att det är en serie som har varit med från när jag började plugga tills jag nu skriver på min sista uppsats. Och det har genomgående varit en så sjukt spännande resa.

Vi frågade oss hur vi skulle kunna uppmärksamma slutet maximalt? Vi insåg snabbt att det enda rimliga sättet var att klä ut oss till karaktärerna på ön. We have to go back to the island!

Rasmus som Locke

Ida som Kate

Gergette som Faraday

Shahin som Jack

Rebecka som Claire

2 kommentarer:

Malin sa...

hahaha! Så himla lika!

Anonym sa...

Ahhhh, vad roligt!

/Anna P