söndag, maj 09, 2010

livet!

Igår var det lugna gatan för mig med sällskapsspel, mellanöl och Marabou Passion. Planen var att jag idag skulle vara easy, breasy, beautiful och mer studieredo än någonsin. Det gick inte riktigt som planerat. Visserligen är jag väldigt easy, breasy, beautiful men så långt ifrån studieredo som man kan komma. Istället kontemplerar jag livet.

Bland annat funderar jag över om det hade varit välkommet om jag hade gått fram till Anders Svensson, när jag såg honom på gatan i veckan, och glatt hade utropat I've got a queer eye for a straight guy. Sedan skulle jag ha gett honom ett antal välbehövliga klädtips (bl.a. använd ej boot cut-jeans). Helt free of charge. Jag tror han hade blivit glad.

Jag funderar även över varför ingen använder poke på Facebook längre? För att inte tala om poke back. Det är ju lätt den bästa funktionen på hela Facebook. Jag går genast in och påkar någon.


Dagens låt: Christina Aguilera feat. Nicki Minaj - Woo Hoo

Inga kommentarer: