fredag, maj 14, 2010

roskilde 2010

Tänker arrangörerna för Roskildefestivalen 2010 att jag ska bli sugen på att åka dit av den här bilden?

En svartvit bild på en dansk tjej som gör en crazymin. Låt mig känna efter. Nej, jag blir nog inte så sugen.

Artisterna bidrar ju inte heller till suget direkt. Bland annat Gorillaz och Muse som headliners? Hey, 2001 ringde och ville ha tillbaka sin lineup. Och the Prodigy?! Det känns ungefär lika hett som om Nordman skulle komma till Way out West.

Nej, inget Roskilde 2010 för mig.

Dagens låtar:
Eminem - Not afraid
Kelis - In for the kill (La Roux Cover)
Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå eller, hon gör ju surftecknet... och du blir inte sugen?!

Anonym sa...

Nja, hon ser snarare ut som omslagstjej för bodypump-skivor. "Kom och bränn fett med mig. Och Gorillaz." Förstår att du inte blir sugen.