tisdag, maj 11, 2010

utrensning och selena

Idag har jag gjort en utrensning bland mina Facebook-vänner. Hejdå, du som knappt hälsar IRL. Goodbye, du som skriver om dig själv i tredjeperson under namnet Sessan i dina statusuppdateringar (hur tänker du?!). Hasta la vista, du som jag accepterade som vän bara för att en dag kunna ta bort dig. Bye bye bye! Skönt att bli av med er.

Annars har jag försökt skriva uppsats och peppat på Selena Gomez och hennes Naturally. Jag skiter i att hon är en artonårig Disney-produkt för hon är så sjukt svängig. Finns på Spotify.

Dagens låt: Selena Gomez & the Scene - Naturally
"you are the thunder and I am the lightning"

3 kommentarer:

Ida sa...

publicera hela listan!

Anonym sa...

Faktiskt.

Gergette på göteborgska blir gôr-gôtt. Det är ju inte illa.

Gergette sa...

Haha! I don't delete and tell.

Åh, gôr-gôtt! Det har jag inte tänkt på. Sjukt bra! (Eller ska jag säga gôr-gôtt?)