tisdag, maj 18, 2010

ta mig härifrån (alt. döda mig)

Jag hade planerat att skriva ett helt fantastiskt inlägg om 90-talet, men har tyvärr tappat all lust. Istället sitter jag och försöker skriva på min uppsats på KTB. Utan att komma framåt. Det går verkligen inte. Alls. Fan.

Vad gör jag här?!?? Jag borde sitta i Paris, dricka rödvin och röka Gauloises. Som om jag skulle röka Gauloises. Jag har rökt en enda cigarett i hela mitt liv, och det var för att imponera på en kille (det gick sådär och cigaretten var äcklig). Dessutom får jag ont i magen av rödvin och är rädd för Paris (de pratar franska och sånt). Så kanske inte Paris, rödvin och Gauloises men något annat än den här ångestfyllda läsesalen. Ta mig härifrån (alt. döda mig). Jag orkar fan inte mer!

Behövde bara ventilera lite.

Update: Jag slutar jiddra, börjar trolla.

Dagens låtar:
The Concretes - Good evening
JJ - Into the light

1 kommentar:

sommaren i city sa...

gulle dej<3