måndag, mars 12, 2007

vår

Jag känner att jag måste vårstajla min blogg. Känns lite läskigt eftersom jag känner en liten släng av traditionalistiska känslor när det gäller bloggdesign. Jag kanske byter tillbaka, men för stunden känner jag att jag faktiskt måste anpassa bloggen till våren som gjort fet entré under dagen.

Idag kickoff på den nya kursen med ingen mindre än EU-ministern Cecilia Malmström (vill du bli hennes nya rådgivare så klicka på följande länk: "jag vill bli Cecilia Malmströms nya rådgivare!") som föreläsare. Mycket fashionabelt. Hon var faktiskt riktigt bra, Cissi (vi är på smeknamnsbasis eftersom vi ju faktiskt har träffats förut). Annars känns kursen lite krävande i överkant, om än intressant.

Den här dagen är förresten väldigt speciell för idag kommer nämligen Rebecka på besök från Lund. Vilket ju naturligtvis har krävt att jag har skrivit en välkomstsång till henne. Eller mer en välkomst-rap. And it goes like this: "R-to the-E-to the-B-to the-E-to the-...osv" Om och om igen! Tror hon kommer älska den. Eller så kanske jag bara spelar Cheek to Cheek för henne. Om och om igen.

Dagens låt: Sahara Hotnights - Cheek to Cheek
"face to face, cheek to cheek,
you hear the pounding beat,
don't care what's on my baby's mind"

1 kommentar:

Frida sa...

Ny design!! Du chockar ständigt med dina fashion statement.