måndag, mars 26, 2007

färdig (sort of)

Är färdig med mitt PM hela en timme före deadline! Dock kan texten vara den absolut sämsta jag någonsin har producerat. Någonsin. Till och med sämre än när jag "forskade" om Spice Girls i sjuan, och den texten kan jag objektivt säga var otroligt dålig för alla som inte är intresserade av vilken skostorlek Scary Spice har och vilka sjukdomar Sporty hade innan hon fyllde tio. Så, det känns ju bra!

Eftermiddagen ska ägnas åt att granska fyra andra personers PM om samma ämne, vilket naturligtvis kommer ge mig en ofattbar ångest då jag kommer inse exakt hur mycket jag har glömt att skriva i mitt eget fantastiska alster.

Men först ska jag glida ner på en lunch på stan i mina fancy solglasögon och med Frankie goes to Hollywood på högsta volym i lurarna. Relax!

Dagens låt (på repeat): Frankie Goes to Hollywood - Relax
"Relax! Don't do it!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

...men för alla som ÄR otroligt intresserade av Spice Girlisarnas skostorlekar och sjukdomar innan 10 (läs:undertecknad) måste ju din text från sjuan vara sjukt värdefull!

Anonym sa...

obs obs! gergös PM är inte det minsta dåligt. jag har det framför mig.