fredag, mars 02, 2007

my fucking boyfriend?

Hmm. Min tentaeffektivitet har idag varit lika med noll. Med den här takten blir jag ju knappast klar i tid. Frågorna är inte de mest banala jag kan tänka mig heller. Bit i den här tex: "På vilket sätt och i vilken utsträckning påverkar de pågående globaliseringsprocesser konvergensen av välfärdspolitiken i EU:s medlemsländer?" Hmmm. Åtta frågor av samma kaliber. Får ta tag i de imorgon. Ikväll ska jag go wild över en kopp grönt te och ett helt crazy avsnitt av Gilmore Girls. Ska dock ta det lugnt med teet, jag ska ju trots allt upp i ottan till KTB imorgon (det gäller att ha lite självinsikt och inse hur mycket man egentligen pallar).

Dagens låt: The Bird and the Bee - Fucking Boyfriend (Peaches Remix)
"would you ever be,
would you be my fucking boyfriend?"

1 kommentar:

Frida sa...

Kan vara den bästa låten på länge. Solklart obsess-material.