tisdag, mars 06, 2007

skintight

Jag förtjänar knappast de drinkar jag ikväll har druckit på Vasastan eller falafeln jag åt på 11:ans. Knappast. Jag var helt värdelös på KTB idag. Börjar bli lite lätt uppstressad över frågorna jag ska besvara, och lära mig, tills min tenta på fredag. Attans. Men bra dag, mitt favoritspan var på KTB. Han ger ordet skintight ett ansikte (eller en häck). Och goda drinkar var det på Vasastan (vad sägs om den här blandningen i Göteborgs kalla pissregn: lime, mynta, råsocker, bourbon och hett vatten?).

Annars har dagen bjudit på ännu ett sjukt otrevligt mail av min nya favoritperson, Ugly Fugly. Börjar faktiskt bli lite rädd.

Kvällens låt: Karin Ström - Betydelsen av rum
"jag borde veta bättre än att springa efter dig,
ditt ego är nog lagom stort ändå"

Inga kommentarer: