lördag, mars 10, 2007

crazy (jag)

Den galnaste jävla festen någonsin igår kväll. Inflyttningsfest hos Susanna och Björn. Helt galen på alla sätt. Galet stor popcornmaskin i present till Susie Q och Björn. Galet mycket folk. Galet mycket alkohol (alla var fulla bortom all jävla sans). Galet med Securitas på besök. Galet med rökmaskin (!!!!) och saftblandare. Men galnast var nog jag. Min kamera försvann under kvällen, vilket triggade en übergalen version av Psyko-Gergö. Jag hade dödslistor, fick folk att gråta och var allmänt galet otrevlig. Gör därför härmed en så kallad pudel här på bloggen. Jag hade fel i att skälla galet på folk utan anledning. Ber verkligen om ursäkt. Annars en grym fest, bästa på år och dar! (Behöver jag nämna att kameran knappast hade blivit stulen utan fanns hemma i min fåtölj (?) när jag vaknade i morse [jag skäms inte alls]).

Här är bilderna som togs innan kameran "försvann".



1 kommentar:

Nneeek sa...

Hey babe! Jag hade också verkligen en vild natt. Allt var inkluderat, ALLT.

Hoppas vi snackes snart