fredag, mars 02, 2007

I've been to a marvelous party

Det är uppenbarligen på Elektriska Svanen det händer när Glory Crew och Dimitros K slår sina påsar (läs: skivsamlingar) ihop. Jag, och mina två vapendragare, Friduska och Kristin, intog dansgolvet och dansade i extas tillsammans med små artonåringar samt den samlade klubbeliten i Gbg hela jävla kvällen. Absolutely fabulous! (Se Kristins blogg för bilder)

Med blåsor under mina fötter kan jag nu lugnt sitta och invänta den lugnaste helgen hittills i år (strängt utegångsförbud efter klockan elva varje kväll och ingen alkohol inom en radie av två meter från min alkoholsugna kroppshydda). Imorgon levereras nämligen de åtta instuderingsfrågorna som jag ska lära mig tills min tenta den nionde. Bring it on! Är sjukt taggad på att tugga sönder de satans frågorna i småflisor. Peanut butter motherfucker!

Inga kommentarer: