torsdag, mars 15, 2007

teenage (I wish) angst

Inhandlandet av nya solglasögon, och det avgrundsdjupa hålet i plånboken som följde av inhandlandet, ger mig serious ångest. Det var knappast som att hålet i plånboken sedan innan var litet, men nu kan man knappast kalla det plånbok längre utan bara ett stort hål. Inte bra!

För att stilla ångesten krävs mental aga. Jag ska genast ta tag i senaste upplagan av "The Government and Politics of the European Union" och bege mig till KTB. Där ska jag inte sluta läsa förrän securitasvakterna släpar ut mig från läsesalen. Det borde stilla lite av ångesten iaf.

Om det inte hjälper borde kvällens dans på Jazzhuset till The Embassy, Anttila och Family Romance hjälpa.

Men first things first: KTB, nu meddetsamma!

1 kommentar:

Robert sa...

Ha ingen ångest. Blev själv sugen på dem när jag såg dem på scout. Bra köp!