tisdag, mars 27, 2007

lismande luder

Glömde såklart berätta igår om Rasmus fina jacka som blev stulen av ett lismande luder mitt på ljusa dagen i Hagaparken! En mycket upprörande händelse. Det lismande ludret borde bli hunted down like a dog. Jevla!

Idag har jag skrivit kommentarer till andras PM och ska snart segla iväg på ett käckt litet seminarium. Att jag skulle bli klar var inte givet då jag i morse snoozade i över en timme med en torr mun och en ständigt ökande ångest. Men återigen kommer effekto-Gergö fram när man behöver honom som bäst, och fixar (veggie)biffen. Voila!

Jag har en stor lust att skaffa en cab så jag kan dunka upp och ner längs Avenyn med de hypermoderna rytmerna på nya Timbaland-skivan. Gästlistan inkluderar The Hives, Missy, Elton John, 50 cent och Justin såklart. Så jävla bra! Jag får dock nöja mig med att dunka runt med dunket som läcker ut från mina hörlurar. Självklart blir jag inte lika stentuff som jag hade varit med en cab, men ändå.


Dagens låt: Timbaland - Oh Timbaland
(en helt fantastisk Nina Simone-sampling)
"Oh, Timbaland, where you gonna run to?"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Represent!!! Haha. Hur mas det?? Ring miiiiig. Puss Ems

Petter Frizyr sa...

Bra releasefest hade han oxå. Bling-bling och fri dricka. Oh-la-la