fredag, februari 29, 2008

uppdaterad

Okej. Jag är en dålig människa. Jag har under dagen inte producerat en bokstav. Inte ens skapat ett dokument. I am so fucked (by Ulrich Beck). Istället har jag uppdaterat mig på den aktuella populärkulturen. Jag är stenhårt uppdaterad på Schulmanbrödernas blogg, bloggsnackisen / exstrippan / nyblivna oscarvinnaren Diablo Cody (och varför hon till slut inte bar de omtalade miljondollarskorna), ny teater i Göteborg, Prins Harrys eskapader i Afghanistan, helgens klubbar, och sist men (verkligen) inte minst Madonnas omslagsbild för Dazed & Confused.

Mads, som blir 50 i år, är hetare än någonsin och uppenbarligen redo för allt. Detta bådar mycket gott inför den kommande skivan. Duetten med JT lär bli historisk (överdrifter, det är jag bra på). Bilden är tagen av geniet Steven Klein som just nu ställer ut på National Portrait Gallery i London, och har tagit denna makabra bild på (ingen mindre än) K-Fed till utställningen.

Ikväll blir det fest hos Nic och diskodans på RioRio. Ses där bitches! (Ulrich Beck? Vilken Ulrich Beck? Studier? Vilka studier? Förstår ingenting.)

Inga kommentarer: