torsdag, februari 21, 2008

ingen mer fest för gergö

I feel... thin. Sort of stretched, like... butter scraped over too much bread. I need a holiday. A very long holiday. Efter att jag hade tänkt inleda även det här inlägget med att kommentera dagens bakfylla insåg jag att det nu räcker med bakfyllor. Jag känner mig slitnare än någonsin. Ungefär lika sliten som vår kära vän Amy Winehouse ser ut att vara (med detta inte sagt att jag på något sätt skulle ha hennes drogvanor). Då är det fan illa. Därför har jag nu bestämt mig för att ta en viloperiod. Ingen mer fest för Gergö. Inte på två hela dagar i alla fall. På lördag kan ni däremot med all säkerhet se mig på en fabulicious fest, med ena handen uppe i luften och den andra krampaktigt kramandes en plastmugg till bredden fylld med någon alkoholhaltig vätska, samtidigt som jag sjunger: gimme more, gimme more!

Notera: För att se exakt hur sliten Wino är, kan ni gå in på Perez Hilton och kolla på hennes uppträdande från nattens Brit Awards. Kan dock varna för att det är smärtsamt att titta på.

1 kommentar:

Anonym sa...

ha! ingen fest för gergö? pyttsan! det vore som sommar utan sol eller rebecka utan neuroticism!