söndag, februari 10, 2008

helgen (minst sagt intressanta element)

Gud! Vilken helg alltså. Inflyttningsfestande, födelsedagsfestande och klubbande. Fredagens The Eye var tyvärr inte den klubbupplevelsen jag hade fantiserat om, vilket dock inte hindrade kvällen från att bli galet underhållande (med en del minst sagt intressanta element *wink wink*). Lördagens födelsedagsfest bekräftade än en gång hur hett det är med hemmafester i dessa klubbdödsdagar. Mycket roligt. Jag blev dessutom spontankär i en kille (av ungersk påbrå) som pratade exakt som min (allas[?]) tonårscrush Jordan Catalano. Han hade dock en otäck flickvän och en ful stil, vilket gör att jag genast släpper min spontankärlek och ersätter den med glass.

Helgens ackumulerade seghet botades idag med Gudfadern-häng och ångestdämpande sommarjobbssökning.

Dagens låt: Feist - My Moon My Man (My!Gay!Husband! Remix)

Inga kommentarer: