lördag, februari 02, 2008

fucking Ströningsjouren (?)

OMG vilken fest igår! Tråkigt bara att mitt ack så efterlängtade dansgolv abrupt avbröts av ett besök från fucking Störningsjouren (?) som nån jävla looser hade bestämt sig för att ringa. Jag menar, vem gör sånt?!?!! När jag fortfarande var full i morse gick jag och bitchade med grannen jag misstänte hade ringt. Såklart var det ju inte hon som hade utfört dådet och var hur gullig som helst trots att ett fyllo som jag knackar på (läs: håller på att slå in dörren) halv tio en lördagmorgon och anklagar henne för diverse saker hon inte har gjort. Detta är dock inte det viktiga i berättelsen, det viktiga är att om jag kommer få pröjsa för att Störningsjouren (fittjouren) fick komma ut, så ska jag fan våldta den okända telefonörens barn (jag ska nog ta reda på vem det var! [hmm, har jag en tendens att randomly anklaga folk för saker de inte har gjort enbart för att kunna ta ut min ilska på någon/något?]).

Fuck, vad trashig min vanligtvis ack så fabulösa lägenhet ser ut. Golvet bjuder på en buffé av pommes, prillor, spill av diverse okända vätskor, chips, ett kroppsbyggarmagasin, flaskor, burkar och damm, damm, damm (jag som trodde att jag hade dammsugit så himla bra). Lite sugen på att äta pommesen, måste jag erkänna. Städningen kommer dock dröja, nu ska jag nämligen fortsätta att försöka väcka Nneka (hon vägrar vakna trots att jag blastar ett DJ-set från Zombie Disco Squad på öronbedövande volym), sen ska vi ut och ta vara på de tre solminuterna som bjuds i Göteborg den här veckan.

Tack kära vänner för det fina sällskapet igår. Älskar er alla (även om det inte alltid verkar så).

Inga kommentarer: