fredag, februari 22, 2008

jag blastar som straff

Fick igår en lapp från min hyresvärd där det bara stod Kontakta mig, samt ett telefonnummer. Det krävdes ingen kärnfysiker för att lista ut att det gällde den lilla tillställningen jag stod som värd för, några veckor sedan, då Störningsjouren (även kallade kukfittsjouren) kom på besök. Jag ringde upp hyresvärden i morse och han ville prata om "festen jag hade haft" (quell surprise!). Jag kommer dock varken få betala något eller bli vräkt, men han avslutade samtalet med att påpeka att om det hände fler gånger skulle han gå vidare med frågan (gå vidare?). Jag sa "Sosugog kokukok gubbe. Jevla!" och slängde därefter på telefonluren. Hmmm. Det var kanske inte riktigt så det gick till, men nu blastar jag i alla fall musik på en dunkande volym som straff. Mouahaha!

Låtar jag blastar:
Paragon - Aavisst
Familjen - Feber (Krazy Fiesta Rmx)
Afrikan Boy - Lidl

Inga kommentarer: