tisdag, februari 26, 2008

epilepsi

Idag skakar jag min rumpa i ett par gröna Paul Frank-kallingar genom hela min morgonrutin. Jag har duschat och skakat. Jag har kokat kaffe och skakat. Jag har ätit kiwi och skakat. Jag har stått i min garderob (ja, jag har en walk-in-closet) och skakat. Jag har läst Perez Hilton och skakat. Skak. Skak. Skak.

Gud! Det var förresten någon som sa att jag dansade som ett epilepsianfall i lördags. Jag vågar dock högst bestämt påstå att så inte är fallet. Jag vet nämligen hur ett epilepsianfall ser ut, jag har själv framkallat ett (i Bryssels tunnelbana).

Nu ska jag fortsätta skaka ända till KTB (inte på ett epilepsiaktigt sätt).

Morgonens skaklåtar:
Kylie Minouge - Wow (MSTRKRFT Remix)
BWO - Lay your love on me
Feist - I feel it all (Gonzalez Remix)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj då, fattade inte att min kommentar skulle ge så stora men. Menade ju givetvis epilepsi som något positivt. Sorry