måndag, februari 11, 2008

någonting är ruttet i Gbg

Jag är orolig. Någonting är fel. Jag har på två timmar producerat en hel sida av de två-tre sidor jag ska ha skrivit tills på onsdag. Frågor fyller hela mitt huvud. Vad har hänt? Var kommer självdisciplinen ifrån? Har jag möjligtvis en hjärntumör som håller på att förändra min personlighet? Eller kan det vara något främmande väsen som har övertagit min kropp? Vad som än har hänt varade det nog inte så farligt eftersom jag nu uppenbarligen sitter och bloggsurfar (kan berätta att grammydrottningen Amy Winehouse, nyss frisläppt från rehab, ska flytta in hos familjen Osbourne och dokusåpapotentialen är så stor att jag inte vet vart jag ska ta vägen) när jag istället borde skriva klart de resterande sidorna. Mitt vanliga mantra, mañana mañana, har återtagit sin rätta plats i min hjärna.

Senare ikväll ska det ses überhypad teater. Peppen är inte liten.

Dagens låt: Jay-Z feat. Lil' Wayne - Hello Brooklyn 2.0

1 kommentar:

Anonym sa...

Something is rotten in the state of Denmark! Eller? Saknar dig skanky skank