fredag, februari 08, 2008

"där jag kan skriva utan att bli distraherad"

Alltså det där med att ta med datorn till KTB för att "där kan jag skriva utan att bli distraherad". Hahaha! Vem försökte jag lura? Jag har nu suttit en timme utan att ens öppna upp ett word-dokument. Jag har istället suttit och läst diverse bloggar (inte bara inläggen utan även alla de typ 76 kommentarerna på varje inlägg). Min brist på självdisciplin har fan ingen gräns. Ingen gräns alls. Jag har ärligt talat inte ens en tanke på integrationsprocesser i Frankrike, istället har jag vilda fantasier om kvällens klubbdans på Ögats tvåårsjubileum. I mina fantasier kommer trumhinnor sprängas, svett kommer stänka och fötter kommer röra sig som vore de med i Lord of the Dance. Allt detta i en aldrig tidigare skådad dansextas.

Dagens låt: Ost & Kjex - Milano Model

3 kommentarer:

Anonym sa...

JAG VILL OCKSÅ ÖGA!!!! fan.

Frida sa...

Herregud vad vi ska äga på ögat ikväll

Anonym sa...

Ha ha! "Ordverifieringen" jag behövde skriva för att få skriva en kommentar var:
jsugk

Min snuskiga fantasi tog helt över och jag glömde bort vad det var jag ville kommentera...

Ha så skoj!