torsdag, februari 22, 2007

OD

Jag har överdoserat. På Anna Nicole-skvaller. Det är bara för mycket. Det går inte längre. Det är helt enkelt för mycket. Min hjärna kokar. För det första, den senaste rubriken på expressen: "Dottern får rätten till Anna Nicoles kropp". Daniellynn (som dottern såklar heter) får alltså rätten till Anna Nicoles nybalsamerade kropp. Galet. Lite mindre galet dock när man får reda på att dottern har en förmyndare, och det är han som bestämmer vad som händer med kroppen (begravs på Bahamas).

För det andra, från Aftonbladets web-tv: "Anna Nicole googlade sig till döds". Efter den rubriken kände jag att det började bli lite för mycket. Men kunde inte låta bli att vältra mig i ännu mer Anna Nicole-skvaller. (Jag är ju lite av en beroendepersonlighet som vi alla vet).

Jag borde verkligen inte ha fortsatt. Den sista "artikeln" var droppen som fick min intellektuella bägare att svämma över. Med rubriken "Vill du bli min kompis?", berättar Aftonbladet om videohälsningen som Anna Nicole skickade till ingen mindre än Britney där hon osammanhängande frågar Britney om hon vill bli hennes vän. Det är bara för mycket. Helt jävla galet. Galet, I say! Galet! Sa jag galet?

Då kom alltså min överdos. Lyckligtvis hörde min granne (fransmannen) att nåt inte stod rätt till på mitt rum och kom inspringande med adrenalinsprutan i högsta hugg och räddade mitt liv. *puh*

Vad tror ni förresten om idéen som kläcktes hos Ida igår om en alternativ skvallertidning? Skvallret skulle vara densamma som i vanliga skvallertidningar, men paketeringen annorlunda. Exempelvis skulle det inte finnas några paparazzibilder i tidningen, utan istället skulle Lisa Milberg kunna teckna bilder till texterna. Om jag får säga vad jag tror så skulle det lätt bli en enorm succé, tänk på alla indiepopare som offentligt skulle kunna läsa om Britneys senaste turer till behandlingshemmet utan att behöva skämmas. Om någon känner att de vill satsa startkapitalet så är det bara att höra av sig.

1 kommentar:

Nneeek sa...

ântligen är du tillbaka!!!

Vi måste snackes snart=) sugen på lite bitterhet.

Vi ses love!!