fredag, februari 23, 2007

min sjuka period (encore)

Jag tror inte min sjuka period är över. Jag kände att allt inte stod riktigt rätt till redan när jag vaknade med huvudvärk i morse. När jag sedan började gråta av glädje när jag hittade nya numret av Bon i brevlådan, anade jag att mina indianer var på alla andra ställen än i kanoten idag. Det gick tio minuter sen däckade jag och sov i två timmar. Fan. Jag är ju sjuk.

Men wtf, har vi planerat fest ska det fan bli fest! FloukidsÖgat i afton, och jag ska fan va där. Med min mest spelade låt på last.fm på högsta volym ska jag nu göra mig iordning och sedan beger jag mig lite lätt feber-chique till Marklandsgatan. Det är där vi huserar ikväll. Hoppas ni väljer att ackompanjera mig. (Även de som inte är trendigt febriga är välkomna!).

Nämnde jag att lovely Karin Ström har länkat till min blogg från sin sida? Det gör ju inte att jag direkt tycker mindre om henne. Ni som ännu inte har behagat att lyssna på hennes underbara musik beger er meddetsamma till hennes sida för en provlyssning! Därmed basta!

Kvällens låt: Blondie - Atomic
"tonight,
make it magnificent,
tonight"

Inga kommentarer: