lördag, februari 03, 2007

...not much talent

Tilliander i festivaltältet var sådär (och då är jag positiv), dock var service-björn desto bättre. Kan ju knappast bli roligare än att stå mitt på Järntorget i ett tält och dansa till stenhård dansmusik. Kvällen började dessutom med nån helt absurd prisgala, där priser inom filmindustrin delades ut till bl.a. bästa catering och bästa statist. Galet värre. Något annat som var galet var mitt alkoholintag. Ska dock inte lista hela intaget på bloggen, om det blir allmänt känt hur mycket jag dricker (och fortfarande andas) kommer jag bli ivägförd av folk som vill göra vetenskapliga experiment på mig. Och det vill vi ju knappast (även om vetenskapliga experiment just nu faktiskt är riktigt trendigt [ryktena går om 10 sidor vetenskapliga experiment i kommande Bon]).

Nu KTB!





Inga kommentarer: