söndag, februari 25, 2007

Klubb Kraft

Oj, vad jag dansade på premiären för Klubb Kraft på Storan igår. I tre timmar. Så jävla bra. Förfest i min brors lägenhet, som jag är lägenhetsvakt för medan han är bortrest (det han inte vet har han inte ont av). Melodifestivalens fjärde deltävling gav mig spylust (eller var det alkoholen?). Sen Klubb Kraft. Dimitros K och Jor-El rockade dansgolvet med hård dansmusik och hade dekorerat stället med sjukt snygga videoprojektioner av Andreas Nilsson (han som har gjort the Knifes scenshow). Dessutom var mitt sällskap sjukt roligt och dansvilligt. Underbart alltså!

Nu ska jag försöka mig på konststycket att plugga hemma. Ska bara gömma min nätverkskabel för mig själv först. Internet och plugg do not mix well, för att utrycka det på ett internationellt gångbart språk.

Inga kommentarer: