fredag, februari 09, 2007

Anna Nicole

Många kanske tycker att ett visst uns av ironi genomsyrar min lilla opretentiösa blogg, men FYI så är det här på allvar. Det är faktiskt helt fruktansvärt att Anna Nicole Smith har dött. Jag märker att jag blir ledsen på allvar. Inte bara för att hon kommer lämna efter sig ett enormt hål i skvallervärlden, utan för att hon måste vara den mest tragiska människan någonsin. Då kan man inte låta bli att känna med henne. Usch! Dessutom ska vi inte glömma bort all glädje hon har skänkt mig i och med the Anna Nicole Show. Det var tider det.

Om jag får spekulera lite så tror jag lätt att hennes make/advokat Howard K. Stern avslutade hennes liv. Lätt! Alla vi som såg Anna Nicoles dokusåpa såg att herr Stern var bland det mest läskiga någonsin. Tror stenhårt på att han dödade henne.

Ikväll fabulös fest hos Frida, tema: rött. Kan inte bli annat än helt underbart.

Nu thai!

Morgonens låt: The Arcade Fire - Rebellion (Lies)

Inga kommentarer: