onsdag, februari 21, 2007

I'm just killing time

Idag gratulerar vi Ida på hennes födelsedag. Grattis! Grattis!

Annars fördriver vi en massa massa massa tid med helt meningslösa saker bara för att slippa läsa om fucking arbetsmarknadssystem. Jag har idag tittat på lite Family Guy, käckt promenerat till skolan (vilket ju lyckligtvis tog jättelång tid med all snö som har fallit), ätit en väldans god långlunch med H, pratat väldans mycket skit med en rad människor (Måns Z är ett hett samtalsämne), och nu måste jag ju catch up på alla bloggar jag har försummat. Attans, det kommer ju ta jättelång tid. Sen får jag inte glömma att öva på Cara Mia-dansen också. Är balkongen på KTB en lämplig plats tros?

Jag är dessutom galet fascinerad av Anna Nicoles långa monolog från graven. Videon där hon är sminkad som en clown och är totalt förvirrad gör mig helt övertygad om att hennes man Howard K. Stern har dödat henne. Han skrattar åt henne, och filmar, kommenterar sen hur mycket pengar filmen kommer vara värd. Crazy Pazy! Det finns även andra filmer, den ena galnare än den andra. Tyvärr, hinner jag inte länka, jag är alldeles för upptagen med att plugga, så ni får leta själva.

Nu ska jag genast springa och öva på Cara Mia-dansen. Ciao!

Dagens låt: (jag orkar inte smyga med det längre; jag gillar den!)
Måns Zelmerlöw - Cara Mia
"come closer, cara, cara mia"

1 kommentar:

Frida sa...

Den nya folksjukdomen; Måns Zelmerlöw.